Engleski za samo 3 meseca - potpuno BESPLATNO!

Friday, February 28, 2020









Ćao Insta učenici!

Da li ste znali da možete da naučite da govorite tečno strani jezik za samo 3 meseca i to uz povraćaj novca do 100%? I ne samo da imate priliku da dobijte 100% povraćaj novca već ćete i dobiti pristup Kembridž jezičkim online testovima. Dobro ste čuli, strani jezik možete naučiti za samo 3 meseca i to potpuno besplatno.

Sve što treba da uradite je da pohađate jedan čas dnevno, svakoga dana, tokom 3 meseca sa Lingoda jezičkim sprintom.

Više od 25,000 ljudi je do sada pohađalo prethodne Lingoda izazove i mnogo njih je podelilo svoje pozitivne utiske. Mnogima je ovo iskustvo u potpunosti promenilo život. Pomoglo im je da pronađu novi posao, upišu univerzitet u inostranstvu ili da prevaziđu strah od govora na stranom jeziku.

Kao što već znate i ja sam pohađala Lingoda jezički sprint da usavršim svoje znanje nemačkog jezika. Razlozi zbog kojih sam ja odabrala Lingodu su to što u Lingodi časove drže kvalifikovani nastavnici koji govore strani jezik kao maternji, mogla sam da pohađam časove bilo kada i bilo gde te sam stizala i na posao i na časove a i da se družim, pored toga Lingoda časovi se odvijaju u malim grupicama od do 3 učenika što je povećalo moju produktivnost i na kraju Lingoda mi je obezbedila sve potrebne materijale pa nisam morala da još i kupujem knjige.

Lingoda jezički sprint počinje 8. aprila 2020. i traje do 6 jula 2020. godine.

Super Sprint podrazumeva 30 časova mesečno u periodu od 3 meseca uz refundaciju od do 100% ako pohađate svaki čas.

Ukoliko nemate vremena za Super sprint, postoji i opcija Sprint koja podrazumeva 15 časova mesečno tokom 3 meseca. Ukoliko pohađate sve časove Sprinta dobijate 50% vašeg novca nazad.

Možete se priključiti Super Sprintu ili Sprintu za engleski, nemački, francuski, španski ili poslovni engleski jezik.

Nije bitno da li ste početnik, srednji ili napredni nivo, Lingoda nudi kurseve za polaznike svih nivoa.

Ukoliko želite da učestvujete u Sprintu ili Super Sprintu prijavite se pre 24. marta 2020. Kako bi obezbedili svoje mesto potrebno je da prilikon prijave platite depozit od 49 evra. Međutim uz insta teacher vaučer JOIN31 dobijate popust u iznosu od 10 evra. Link za prijavu se nalazi ovde.

Ukoliko pohađate sve časove na koje ste se obavezali za sprint ili super sprint dobijate sav vaš novac nazad uključijući i depozit.

Požurite sa prijavom jer su mesta ograničena!!!

Lingoda izazovi već uspešno postoje preko 2 godine i ovaj koncept dokazano funckioniše kako je viđeno na primeru učenika koji su ga uspešno pohađali kao što sam ja.

I na kraju pratite Lingodu na Instagramu za inspirateive priče prethodniih polaznika.

Trk na sprint!

___________________________

Link za prijavu: http://bit.ly/TheSprintInstaTeacher Vaučer od 10 evra na depozit: JOIN31

2 comments

  1. Poštovana,
    Zanima me kurs španskog jezika za početnike. Ovde je naveden samo depozit, pa me interesuje d li je to sve što se plaća? Ako nije, koliko i na koji način se vrši plaćanje?
    Unapred zahvalna,
    Mirjana Vraneš

    ReplyDelete
  2. Pročitala sam uslove Lingode i do kraja mi nije jasno da li se refundira samo depozit ili ceo iznos koji se plaća za kurs u slučaju pohađanja svakog časa prema njihovim pravilima.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Insta Teacher. Design by Fearne.